5 Ogo 2013

story 1

assalammualaikum :)
haii readers ^^ apa khabar sihat ? kalau sihat alhamdulillah lahh..hahh kepada yg setia membaca story story zaty terima kasih lahh zaty ucap kan :* kepada yg masih berjenak jenak tu..hahhh terus kan lahh xD hahaha zaty update nie pun untuk share dengn korg semua tentang serba sedikit pasal selok belok hidup zaty ^^ tak marah pun korg nak baca..tapi jgn kutuk kutuk dahh lahh :) okay ? story nie pun di update adalahh suka suka..hahhhh sekarng dahh masuk bulan ogos *smile* ohh yeahhh ! dahhh nak raya *dance* cepat sungguh masa berlalu *ecehhh ayat* hahahaha..now dahh masuk bulan ogos :) raya dahh dekat sangt dahh nie ^^ triall pun dahh hampir >< herhhh *muka tak berminat* kenapa ? kenapa ? kenapa ia berlaku dengn sangt pantas ? :'( huwaaaaa !! trial ohh trial , be nice okay ? zaty tak ready woii..dengar tak ?!! TAK READY >< hmm keyhh pi lantak larhhh trail tu dlu...
keyhh starting ogos :) sangt menarik..hahaha tadk yg mengecewakn..alhamdulillah lahh :)
pada 3/8/2013
zaty dengn my SAHABAT :) going to JALAN TENGKU ABDUL RAHMAN and MID VALLEY ! yayyy xD hahaha shopping raya lahhh kata kan *gelak gelak gelak* hehe zaty pegi sana just beli tudung jee..lagi pun baju raya zaty dahh settle lama dahh..hahhh kau semangt tak ? xD sebelum puasa zaty punya baju raya dahh beres..hahahahaha keyhh kite sambung citer tadi *letup letupkn jari* hahh disebabkn kami nak pegi dua tempat. kiteorg pegi JALAN TAR dlu :) sbb nak carik baju kebaya yana ,tudung , and baju melayu adik yana..hahaha kiteorg dahh janji nak ada dekat ktm pkul 8.00 a.m. hahhh you all tahu kan janji melayu ? hahh kira okay lagi janji melayu.kalau janji org putih ? hahahahaha *gelak guling guling* korg mesty pelik kan ? dahh knp pulak janji org putih nie ? hahh begini cerita nye : dhia adalah org yg paling lambt kalau kami tetapkn waktu..dia punya lebih bukan skit taw -.- hahh kau tunggu dhia je dahh sekian taw..hahaha
hahhh .. pkul brape tawhh baru gerak..hahhh sambil tunggu train takkn tak posing kan ? kalau tak snap snap gambar bukan remaja larhh kan xD

yana | dhia | zaty | adik | anis

hahhhh comel tak yg tengah tu ? agagaga *tutup muka**maluuu* ehh maaf terperasan pulak..hahaha keyhh kiteorg pegi enam orang..tiga lelaki..tiga perempuan..hahhh yg tangkap kan gambar nie adik yana..nasib baik ada adik yana xD bolehh tlong tangkapkan gambar kiteorg..kihhkihhhkihhh :D hahhh . sampai je JALAN TAR..kami terus ke destinasi kami..hahahaha xD keyhh serious talk ramai gilosss orang -.-" hahh ini lahhh sebab nye zaty suke shopping time sekolahh..nak pilih barang pun senang..sebab tak ramai org..tapi time tu perghhhhh ! gua ckap dengn luuu -.-' sumpahhh !! padat plus ramai gilee org..nak buat tawar menawar pun payahh..nak plih lagi lahh..nak bayar ? lagii lahhh ramai..nak bayar satu barang..punya lahhh beratur panjang..hahahaha tapee lahhh ini pengalaman nama nye..hahaha after penat berjalan..hahhh rehat lahhh satt tangkap tangkap gambar xD


hahhh xD muka baru lepas dari sesakan lalu lintas..hahahaha kami redahh org yang korg tahu tak..hahahaha baru lahh cabaran di bulan puasa nama nye..haha korg ado ? *muke kerek* hahhh tadk kan ? keyhh tak perlu jealous..hahahahaha

anis | adik | zaty

keyhh dekat kedai bajuu yg jual kain and baju kurung..sedang sibuk yana tgok tgok bajuu..kiteorg pun buat lahh kejer sendri xD hahahaha itu lahhh hasil nye..depan akak kedai tu kiteorg posing..haha tak bolehh buat apa lahh..dia hanya mampu melihat je..huhu seronok lahh jugak :) even panas time tu..nasib baik dorg semua nie kuat..dan masih bertahan hingga berbuka..ini lahh orang kata , dugaan berpuasa..hahh dalam pkul 1.35 p.m. kiteorg terus gerak..dan keluar dari kawasan yg penuh dengan manusia manusia yg penuh dgn gelagat masing masing xD naik je ktm kiteorg terus pegi MID VALLEY..
hahaha dekat mid nak carik barang barang dhia and adik :) keyhh . sampai je mid kiteorg terus pegi carik tempat makn..hahhh kalau lambat kang..tak berbuka lahhh kiteorg naty..so kiteorg pegi secret recipe :) untuk reserve tempat..hahhh kau tempat nak berbuka dahh reserve xD baru tenang nak berjalan..hahaha masuk kedai tu masuk kedai nie..lalalalala ~ hahhh nak tunggu dhia shopping so boring --' so kiteorg tunggu dhia dekat luar..dan memanaskn punggung xD hahahaha bila dahhh ddk ddk tu..apa lagii S<M<I<L<E to the camera xD *peace*


hahh tempat yg kiteorg ddk nie pulak dekat dengn tempat orang jual rendang , ice cream errr >< menguji kesabaran betullah..sabar je semua orang time tu..semua mata asik pandang ice cream yg beraneka warna dan pilihan..hidung pulak tak lepas dari bau rendang..perghh ! time tu semua org tgah menahan nafsu -.- nafsu lapar *perut berbunyi* hahaha
after dhia dahh beli baju nye..kite terus pegi garden :) hahh semua tahu kan apa itu garden ? hahahaha keyhh.pergi garden sbb nak tgok tgok..kalau kalau ada seluar untuk saiz adik..hahahaha adik lahh paling sedih hari tu xD sebab dahh pegi bnyak kedai nak cari seluar dia..tapi tadk saiz hahahahaha *gelak guling guling* bapak sedihh nye jadi adik..tadk saiz kecik..semua besar..hadoi hadoi xD tulahh pinggang kecik sangt..guana nak jumpa saiz xD haahhahaha then kiteorg ada masuk satu kedai nie..hahhh carik seluar tadk..so dia konon nye nak beli bajuu..cantik kemeja tu :) corak dia lawa..kain dia pun okayy..hahahaha kiteorg nie bosan menunggu adik pilih pilih..and test baju hahh apa lagii xD snap snap


punya lahh selambar nye kiteorg..ddk depan kaunter taw xD berposing..hahaha kiteorg adik jadi lahh beli kemeja tu..dia dtg je dekat kiteorg , tgok dekat tangan tadk pape..hahaha rupa rupa nye tak jadi beli xD sebab baju nye labuh sangt..hahaha aduhhh sumpahh sedih jadi dia.hahahahahahaha !! hah lepas tu kiteorg teruskn perjlan kiteorg..round round dalam garden tu..jumpa satu kedai nie..hahh jual barang barang lelaki larhh..hahhh kau xD kiteorg test spec dekat situ..ehh sorry bukan kiteorg tapi anis yana and adik xD hahaha hahh test punya test..akhirnye adik beli larhhh spec tu..hahaha kau ada lahh jugak barang yg dia beli..setelah sekian dihampakan dgn tadk saiz xD ada spec baru kan ? kite pisong sekali lagi lahhh hahahahaha


hahahahah , setiap tempat yg kiteorg berhenti ddk ddk mesty kiteorg akan tangkap tangkap gambar xD tak kesah lahh org pandang sekali pun..hahhh xD hahaha keyhh after siap berposing..kiteorg terus cari kedai mochi and kedai sticky :) hahaha after beli barng and mkan tu semua..kiteorg terus pegi masuk mid balik..hahaha masuk mid pegi pet world :) wuuu ! comel comel binatang dalam tu..hahahaha dan harga nye pun comel comel sangt ^^ hahaha dahh puas jalan..nak tunggu waktu berbuka lambat lagi >< org dekat SR tu ckp pkul 7.00 p.m. baru boleh dtg balik -.-'' then kiteorg naik atas..tingkat paling atas..ddk dekat situ..ada kerusi..so kiteorg lepak lepak dekat situ menghintung waktu.hahhh kau sampai mcm tu sekali xD punya lahh penat plus tak sabar nak berbuka punya pasal..keyhh mcm biasa bila dahh ddk ddk mesty lahh kiteorg akan.........bergambar xD ! auwww!


 hahh xD sambil ddk ddk borak borak mesty lahh kne tangkap gambar kan ? hahaha


hahahahahaha xD keyhh dalam pkul 6.35 p.m. kite pegi kedai RM5 and kedai phone..hahaha sajeee jalan jalan..menghabiskn waktu yg ada :) then dahh agak agak nak dekat pkul 7.00 p.m. kiteorg terus gerak SR :D hahhh kau dahh sampai depan SR pun kiteorg perlu menghintung waktu..aduhh sabar je kiteorg mase tu..and dahh boleh masuk..kite terus ddk dekat mejaa kiteorg..ehemm ehemm *senyum manis* tak lengkap lahh kan kalau tak tangkap gambar ? hahhh xD


done iftar ~

hahahaha done iftar ~ anis belanja kiteorg ice cream yg telah membuatkn kiteorg tergoda sejak sampai dekat mid ^^ hahahaha thanks anis for the sweeties ice cream..nyumm nyum !! hahaha sambil mkan ice cream..kiteorg jalan terus keluar sbb nak baik train kan :) hahaha semua keluar dari mid dengn hati yang , ehh yeke ? ahahaha main bedal je ckp..ikudkan hati taknk balik lagi..tapi memandangnkan :) ibu ayah di rumah dahh pesan untuk balik awal..so terpakse lahh balik awal :) yeah ! beli je tiket kiteorg terus ddk tepi tu..alaa alaa ber picnic :) makan biskut sambil menunggu train xD ahaaa gambar wajib lahh adakan


 keyhhh berakhir lahhh kesahh kami di MID VALLEY :) setelah train smpai..hahaha mcm mcm lahh yg berlaku dalm train tu xD zaty rasa tak perlu citer kodd..hahahaha dan ini gambar terakhir kami untuk hari itu :)


fuhhh , sumpahh seronok plus penat :) pape pun , seronk dpat hang out sama sama..dapat iftar sama sama :) the moment kite gelak sama sama..the moment pekara yg memalukan berlaku :) sentiasa bermain di fikiran ini..always together ? no secret on us ? that we call SAHABAT selama nye..insyaallah until jannah :) amin ! amin ! amin ! :)

p/s : err typo ? hehe maafkan saya keyhh ?

tadi hantar tokki dekat rumahhh yana :'( tokki jaga diri leklok..

tokki (putih) | teddy


27 Jul 2013

story 5


assalammualaikum :)
hai readers *lambai tangan**senyuman yg paling manis* yeahh ! alhamdulillah..kite masih dalm berpuasa :) raya is around the corner !! and trial is around the corner to >< >< >< gosh ! a-ca-be-lieve-it ! naik raya trial ! 2.9.2013 trail woii !! dengar tak ?!! TRIAL !! *ckap dekat diri sendri..owhh , sesungguh nyee zaty kecut perut membyangkn masa depan yg belum tentu berjya atau tidak..masyaallah >< hmm keyhh syuhh syuhh ! zaty taknk rasa takut , time mengarang blog nie T.T time dahh habis karang blog nie kau dtg larhh balik perasaan yg bernama "Takut & kesedaran" .
keyhh :) 
skrg dahh masuk pertengahan bulan ramadhan . yeahh alhamdulillah..and mcam biasa larhh..dari tahun lepas kelas zaty mmg akan buat majlis berbuka puasa bersama sama ^^ WAJIB BUAT OKAY ! lagi lagi tahun nie kan last year sekolah :'( sedihh pulak hati ini bila mengenangkan yang tahun nie last kami bersama..lepas nie dahh susah nak jumpa..huwaaaa ! ramai yg ckp , skrg larhh masa nye korg nak bersama :') and skrg larhh masa nye korg nak bina kenangan manis bersama..sbb lepas SPM masing masing akan membuat haluan masing..and itu akan menyukarkan kite untuk berjumpa..gosh ! tak sanggup nye :'( tak sanggup nakk berjauhan dengn semua budak 4/5 TEKNIKAL..hmm tapi zaty harap sangt even dahh habis seklah kite satu kelas tetap calling calling antara satu sama lain..and page dekat FB tu pastikn sentiasa aktif ! faham tak ?! sentiasa aktif ! hahhh hahahaha 
pada 24.7.2013 
classmate zaty , ada buat berbuka puasa at DATARAN NILAI..hahh alaa alaa tema picnic larhhh xD ddk bentang tekar dekat padang tu..and beli mkan dekat bazar..huhuhuhuuhu SYOKKK kodd mkan mkan mcm tu..funn habis larhhh :) haha keyhh zaty , yana , anis , adik , dhia , fikri , katik , sam , zaid , ayoi and akmal xD kami berconvoi hoi hoi..hahaha mula mula agak sukar larhh skit..sbb ada sedikit masaalah time nak berkumpul sebelum pegi bazar tu xD ahahaha ! punya larhh payah . janjii nak kumpul dekt cempaka.then bila  tiga motor dahh sampai rumah zaty..yana anis and dhia pulak lambt benor nak dtg -.- so kiteorg terus pegi rumah..fikk..tunggu punya tunggu..dahh lahh zaty sorg perempuan..punya arggh segan *tunduk* hmm then terus pegi rumah katik..hahahaha banyak larhh lagi yg brlaku..dahh semua ada , and we  are ready to go bazar at masjid putra xD hahaha





haha nampk zaty tak ? nmpk tak ? xD ahaaa..ini larhh kami..yeahh ! kami dahh bersatu kembali..setelahh sekian lama krisis berlaku..skrg kami dahh mcm dlu ^^ bersatu dan bersehati sejiwa,, hehehe sampai je bazar..yeahh semua pegi beli mkanan and kuih masing masing larhh..intan dahh tunggu dekat dataran sbb dia ada bawak makanan and tikar..haha thanks to mama intan for the mee udang ^^ hahaha korgg tgok jelahh gambar bwahh niee xD malas nak ckp bnykk...














at the night xD

ehh ? haha say hai to fikri
hahaha , masa nie tak ramai perempuan yg join :) sbb tadk transport..tapi pape pun best gilosss time nie..hahaha hari nie larhhh zaty dpt berckp balik dengn the one and only my ex dalam class tu..hahaha punya dahh lama tak berckp :) and hari tu zaty start berckp dngn dia..mengalah tak salah kan ?

keyh to mohd amirul hakim a.k.a katik *kalau baca larhh : thanks sbb memberi respond yg baik..hope kite jadi mcm dulu..happy always..even awkward sikit..i will try the best to be your good friend..dan harap mirul dpat memberi kerjasa sama yg baik..friend ? hehe aku cuba sesuaikn diri dengn ''aku'' ''kau'' calling..hahaha even susah nak dengar kau panggil nama aku..tapi dahh kira okay :) kau dahh boleh terima aku sebagai kawan kau..terima kasih :)

 hehehe keyhh , pada 25.7.2013
dekat rumahh fikri ada buat berbuka puasa jugak :) sekali dengn baca yassin..bak kata kak fatin,,akk kepada fikri..fikri yg nak buat majlis berbuka puasa , baca yassin and terus solat berjemaah..fikri buat nie khas untuk pelajar 5 TEKNIKAL..yeahh alhamdulillah :) niat yg baik dan suci family fikri and fikri dapat sambutan yang meriah.hehe ehh meriah ke ? hahaha meriahh larhh..rumahh org sibuk berposing sakan..gelak tak ingt dunia..lepak lepak..hahahaha tapi ! hahh time baca yassin and solat berjemaah semua bersungguh sungguh buat :) yeahhh alhamdulillah..atok fikri menjadi iman dan menguatai bacaan yassin pada malam tu.. hahaha sebagai rumusan korg tgok gambar je boleh ? hhehe kira bolehh larhhh nie ~











yana . dayah . sue

fik . dhia . me . yana . abey . anis . katik . akaml

fik . dhia . me . yana . anis . akmal

fik . dhia . me . yana . abey . anis . katik

me . anis . yana

yana . me

kak fatin . me . anis
hahhh xD dahh tgok gambar ? hahaha maaf larhh . gambar bermcam gaya dan bermcm warna..hahaha dtg nye dari pelbagai sumber yg berbeza..hahahaha thanks to fikri and family untuk hidangn yg enak ^^ layanan yg baik..hehehe dan yg paling penting :) terima kasih sbb banyak bahan zaty time dekat rumah fikri..hahhh ~ gua kene bahan..sampai skrg tahu tak ?! hahahaha tape larhh tak ambil hati pun..errr sebenar nye bnyak lagi gambar yg zaty nak share.tapi rasa nye akan penuh satu page kalau zaty post lagi xD ahaks ! hahaha pape pun..we all having so much fun iftar together ! seriously skrg zaty dahh mula merindui celotehh dahh karenahh pelajar 5 TEKNIKAL yg tak ada penyudah nye :) YAALLAH , LINDUNGIN LAHH PERSAHABATAN INI..KUATKAN LAHH RASA KASIH DAH SAYANG ANTARA KAMI..JANGAN KAU JAUHKAN KAMI :) SESUNGGUHNYA KAMI SAYANG AKAN PERSAHABATAN INI..HARAP SEMUA STUDENT 5 TEKNIKAL BERJAYA DI DUNIA DAN AKHIRAT ! AMIN AMIN :)

" Happy together , playing together , hang out together , study together and hope we success together dunia akhirat "

keyhh thats all :) thanks reading ~ assalammualaikum..
p/s : ada typo maafkn saya terlalu panjang so jadi malas nak double check >< tapi yg penting zaty tak dpat PLKN sedih bye

21 Jul 2013

story 4

assalammualaikum :)
haii readers , salam ramadhan..alhamdulillah kita masih di beri peluang untuk berpuasa sampai skrg..harap kite dpat berpuasa sampai akhir ramadhan :) insyallah..
keyhh,sebenarnye post kali nie..zaty nak mintak maaf dekat semua org..zaty nak mintak maaf sangt sangt if zaty dah sakitkn hati korg,dahh menyentuh hati korg..dahh buat korg kecewa :( mintak maaf sangt sangt..


yang dulu kite rapat dan sekrg mula rengang..zaty mintak maaf sangt sangt..mulakan semula persahabatn kite ? i know it take a long time to grow an old friend..tapi zaty nak sangat kite mcm dlu..taknk sedihh sedihh..taknk tarik tarik muka..mybe kite akan rasa awkward skit..tapi kite boleh cuba kan ? kite boleh sama sama selesaikan masalah yg ada..dengn lari dari maslah , tak akan dapat mengubah apa apa..malah memburukkan nye lagi..wahai sahabat ;) mari sama sama kite bina semula ? try accept what people say, and try to chance it..just think positive :) zaty nak FAMILY , SAHABAT , KAWAN , PR , LE'S always ada untuk zaty :) sbb zaty sayang korg semua..korg adalah aspirasi untuk zaty :) dunia akhirat zaty doakan kebahagian korg semua..aminn ~

18 Jul 2013

story 3

holla ! :D
say hai to NUR AMIRA AMIN BINTI MOHD FAUZAN :) hehe gambar tu time mula mula mama jaga dia.. yeahh baru lepas pantang tak silap..hehehe comel kan ? ^^ mcm zaty..ecehh ayat perasan xD hahaha okeyhh pada 16/7/2013 adalah genap amira setahun ! weppyy ! HAPPY BELATED BIRTHDAY AMIRA be a good girl..jgn nakal nakal and jgan nak manja sangt..hahhh xD hahahah actually sambil type nie zaty tgah pegang amira..hahaha ssh nak menaip -.- semua benda dia nak tekan..hahaha